Vestigingsadres

Wilt u zakelijke en privé gescheiden houden? Of is de stap om kantoorruimte te huren te groot? Dan is een vestigingsadres de ideale oplossing.

Een vestigingsadres in Dordrecht voor uw bedrijf is snel geregeld.

Als u beschikt over geldige NAW gegevens kunt u een vestigingsadres bij ons aangaan. U krijgt een officieel huurcontract, waarmee u zich ook bij de Kamer van Koophandel (KvK) kunt inschrijven.

Wat is een vestigingsadres?

Met een vestigingsadres geeft u uw bedrijf een professionele uitstraling. U kunt naast het gebruik van het adres als vestigingsadres, ook van onze aanvullende diensten gebruik maken. U kunt bijvoorbeeld uw klanten ontvangen. Uw post kunt u ophalen of kan naar uw (huis-)adres doorgestuurd worden.

Voordelen:

  • als bedrijf kunt u het gebruiken als een (neven)vestiging in Dordrecht/Nederland;
  • het adres gebruiken als eigen of extra zakenadres;
  • representatief en professioneel.

Kosten vestigingsadres:

U heeft al een vestigingsadres voor € 120,00 per maand, met een looptijd van 1 jaar. Volgens de regels van de Kamer van Koophandel heeft u voor het verkrijgen van een vestigingsadres permanente beschikking over een werkplek nodig. Voor het huren van een kantoor of vergaderruimte betaalt u € 15,00 per uur. De eerste 5 uur per maand zijn gratis. Hierbij zijn inbegrepen koffie, thee en internetfaciliteiten.

Voor het afhalen (maximaal twee keer per week) van uw post betaalt u geen extra kosten. De post kan ook 1 maal per 2 weken naar uw (huis-)adres doorgestuurd worden. De kosten daarvan worden doorberekend (werkelijke portokosten + 100% verhoging voor inpakken en verzenden).

Voor het aanvragen van een vestigingsadres betaalt u eenmalig € 25 administratiekosten.

Interesse?

Heeft u interesse of wilt u meer informatie neemt u dan vrijblijvend contact met ons op door middel van het contactformulier. U kunt ook een e-mail sturen naar info@dubbelborgh.nl of telefonisch met ons contact op nemen via 078-6221133.