Vestigingsadres

Wilt u zakelijke en privé gescheiden houden? Of is de stap om kantoorruimte te huren te groot? Dan is een vestigingsadres de ideale oplossing.

Een vestigingsadres in Dordrecht voor uw bedrijf is snel geregeld.

Als u beschikt over geldige NAW gegevens kunt u een vestigingsadres bij ons aangaan. U krijgt een officieel huurcontract, waarmee u zich ook bij de Kamer van Koophandel (KvK) kunt inschrijven.

Wat is een vestigingsadres?

Met een vestigingsadres geeft u uw bedrijf een professionele uitstraling. U kunt naast het gebruik van het adres als vestigingsadres, ook van onze aanvullende diensten gebruik maken. U kunt bijvoorbeeld uw klanten ontvangen in onze spreekkamers of een vergadering houden in onze vergaderruimten. Ook kunnen wij u een lokaal (netnummer 078) telefoonnummer ter beschikking stellen waarbij wij uw binnenkomende oproepen professioneel kunnen beantwoorden. Daarnaast kunt u ook een lokaal faxnummer krijgen, waarbij binnenkomende faxen naar uw e-mailadres worden doorgestuurd. Uw post/pakketten kunt u ophalen of kan naar uw (huis-)adres doorgestuurd worden.

Voordelen:

  • als bedrijf kunt u het gebruiken als een (neven)vestiging in Dordrecht/Nederland;
  • het adres gebruiken als eigen of extra zakenadres;
  • representatief en professioneel.

Kosten vestigingsadres:

U heeft al een vestigingsadres voor € 69 per maand, met een looptijd van 1 jaar. Een proefperiode van 3 maanden kan ook, u betaalt in dat geval € 80 per maand. Volgens de regels van de Kamer van Koophandel heeft u voor het verkrijgen van een vestigingsadres permanente beschikking over een werkplek nodig. Voor een meerprijs van € 50 per maand zorgen wij, dat u een vestigingsadres in ons bedrijvencentrum kunt krijgen door een permanente werkplek beschikbaar te stellen. Voor het huren van een kantoor of vergaderruimte betaalt u € 12,50 per uur. De eerste 5 uur per maand zijn gratis. Hierbij zijn inbegrepen koffie, thee en internetfaciliteiten.

Voor het afhalen (maximaal twee keer per week) van uw post betaalt u geen extra kosten. De post kan ook naar uw (huis-)adres doorgestuurd worden. De kosten daarvan worden doorberekend (werkelijke portokosten + 100% verhoging voor inpakken en verzenden).

Een eigen telefoonnummer kost € 15 per maand, een faxnummer € 7,95 per maand. Het beantwoorden van het gesprek door onze professionele telefonistes met uw bedrijfsnaam kost € 1,50 per gesprek. Boven de 100 gesprekken per maand daalt het tarief naar € 1 per gesprek. U krijgt direct de gespreksnotities doorgestuurd per e-mail.

Voor het aanvragen van een vestigingsadres betaalt u eenmalig € 25 administratiekosten.

Interesse?

Heeft u interesse of wilt u meer informatie neemt u dan vrijblijvend contact met ons op door middel van het contactformulier. U kunt ook een e-mail sturen naar info@dubbelborgh.nl of telefonisch met ons contact op nemen via 078-6221133.

Bent u op zoek naar een zakelijk postadres? Kijk op www.zakelijkpostadres.nl.