Zakelijk postadres

Is voor u de stap naar een kantoorruimte te groot dan is een zakelijk postadres de ideale oplossing.
Een zakelijk postadres in Dordrecht voor uw bedrijf is snel geregeld.

Als u beschikt over geldige NAW gegevens kunt u een zakelijk postadres bij ons aangaan. U krijgt een officieel huurcontract, waarmee u zich ook bij de Kamer van Koophandel (KvK) kunt inschrijven.

Wat is een zakelijk postadres?

Met een zakelijk postadres geeft u uw bedrijf een professionele uitstraling. U kunt naast het gebruik van het adres als vestigingsadres, ook van onze aanvullende diensten gebruik maken. U kunt bijvoorbeeld uw klanten ontvangen in onze spreekkamers of een vergadering houden in onze vergaderruimten. Ook kunnen wij u een lokaal (netcode 078) telefoonnummer ter beschikking stellen waarbij wij uw binnenkomende oproepen professioneel kunnen beantwoorden. Daarnaast kunt u ook een lokaal faxnummer krijgen, waarbij binnenkomende faxen naar uw emailadres worden doorgestuurd.
Uw post/pakketten kunt u ophalen of kan naar uw (huis-)adres doorgestuurd worden.

Voordelen:
– als bedrijf kunt u het gebruiken als een (neven)vestiging in Dordrecht/Nederland;
– het adres gebruiken als eigen of extra zakenadres;
– representatief en professioneel.

Kosten zakelijk postadres

U heeft al een zakelijk postadres voor 69 euro per maand, met een looptijd van 1 jaar. Een proefperiode van 3 maanden kan ook, u betaalt in dat geval 80 euro per maand. Voor het huren van een kantoor of vergaderruimte betaalt u 10,00 euro per uur. Hierbij zijn inbegrepen koffie, thee en internetfaciliteiten.

Voor het afhalen (maximaal twee keer per week) van uw post betaalt u geen extra kosten. De post kan ook naar uw (huis-)adres doorgestuurd worden. De kosten daarvan worden doorberekend (werkelijke portokosten + 100% verhoging voor inpakken en verzenden).

Een eigen telefoonnummer kost 15 euro per maand, een faxnummer 10,00 euro per maand. Het beantwoorden van het gesprek door onze professionele telefonistes met uw bedrijfsnaam kost 1,50 euro per gesprek. Boven de 100 gesprekken per maand daalt het tarief naar 1 euro per gesprek. U krijgt direct de gespreksnotities doorgestuurd per e-mail.

Voor het aanvragen van een zakelijk postadres betaalt u eenmalig 25 euro administratiekosten.

Interesse?

Heeft u interesse of wilt u meer informatie neemt u dan vrijblijvend contact met ons op door middel van het contactformulier.

U kunt ook een e-mail sturen naar info@dubbelborgh.nl of telefonisch met ons contact op nemen via 078-6221133