Zakelijk postadres

Is voor u de stap naar een kantoorruimte te groot dan is een zakelijk postadres de ideale oplossing.
Een zakelijk postadres in Dordrecht voor uw bedrijf is snel geregeld.

Als u beschikt over geldige NAW gegevens kunt u een zakelijk postadres bij ons aangaan. U krijgt een officieel huurcontract, waarmee u zich ook bij de Kamer van Koophandel (KvK) kunt inschrijven.

Wat is een zakelijk postadres?

Met een zakelijk postadres geeft u uw bedrijf een professionele uitstraling. U kunt naast het gebruik van het adres als postadres, ook van onze aanvullende diensten gebruik maken. U kunt bijvoorbeeld uw klanten ontvangen in onze spreekkamers of een vergadering houden in onze vergaderruimten. Uw post kunt u ophalen of kan naar uw (huis-)adres doorgestuurd worden.

Voordelen:
– als bedrijf kunt u het gebruiken als een (neven)vestiging in Dordrecht/Nederland;
– het adres gebruiken als eigen of extra zakenadres;
– representatief en professioneel.

Kosten zakelijk postadres

U heeft al een zakelijk postadres voor € 85,00 per maand, met een looptijd van 1 jaar. Voor het huren van een kantoor of vergaderruimte betaalt u 15,00 euro per uur. Hierbij zijn inbegrepen koffie, thee en internetfaciliteiten.

Voor het afhalen (maximaal twee keer per week) van uw post betaalt u geen extra kosten. De post kan ook 1 maal per 2 weken naar uw (huis-)adres doorgestuurd worden. De kosten daarvan worden doorberekend (werkelijke portokosten + 100% verhoging voor inpakken en verzenden).

Voor het aanvragen van een zakelijk postadres betaalt u eenmalig 25 euro administratiekosten.

Interesse?

Heeft u interesse of wilt u meer informatie neemt u dan vrijblijvend contact met ons op door middel van het contactformulier.

U kunt ook een e-mail sturen naar info@dubbelborgh.nl of telefonisch met ons contact op nemen via 078-6221133